
Abans d'explicar el procés que vam seguir vull explicar una mica què és el Google Drive. És una eina que ofereix el google i serveix per desar, editar, comentar, compartir i publicar documents a través de la xarxa individualment o en grup. Es poden crear documents, presentacions, formularis, fulls de càlcul, etc. Es poden organitzar en carpetes i permet guardar tot tipus de documents.
Primer de tot vaig obrir el Google i vaig prémer on posa: drive. Després vaig posar: crear document. Un cop tenia el document obert en blanc i el títol posat, vaig compartir-lo amb les persones del meu grup i amb el professor. D'aquesta manera, totes podíem treballar a la vegada en el mateix document i el professor podia mirar la feina que feiem. Quan la part escrita ja estava feta, vam passar a fer la presentació. Vam seguir el mateix procés: crear presentació, posar el títol, i compartir-ho amb els membres del grup i també amb el professor. Llavors vam introduir text i imatges. Finalment, vam elaborar el formulari i el vam enviar als nostres correus i també a diferents alumnes perquè el contestessin.
Un cop el treball ha estat acabat, el penjo al meu bloc. Per penjar el document s'ha d'anar a fitxer, publica al web, i copiar el link on posa: insereix el codi. Llavors s'ha d'anar al bloc, posar nova entrada, html, enxangar el link, i canviar els números necessaris per tal que quedin les mides desitjades. Amb la presentació es fa exactament igual. Per penjar el formulari, s'ha d'anar a fitxer, insereix i copiar el link on posa: enganxa HTML per inserir-lo en un lloc web. S'enganxa el link a la entrada del bloc i també es canvia els números necessaris perquè quedin les mides adequades.
Per tant, us deixo el document, és a dir, la part escrita del treball, la presentació, que és la part visual, i finalment el formulari.
Esperem que us serveixi d'utilitat.
Moltes gràcies.
Presentació:
Formulari:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada