dissabte, 7 de desembre del 2013

WORD

El Word té moltes aplicacions que no utilitzem i que ens serien molt útils per al dia a dia. Per tant, us explicaré les que he après avui.

Per a incloure cites, és a dir, per fer referències, es fa clicant a "insertar cita", "agregar nueva fuente", "tipo de fuente bibliográfica (libro)", "autor", "acepto", i aleshores s'ha de posar el títol, l'any, la ciutat i l'editorial, i finalment clicar altre cop "aceptar".



Si es vol incloure la bibliografia es clica a "bibliografía" i després a "trabajos citados".

Per posar el número de pàgines s'ha de clicar "insertar una cita", aleshores ja a la cita s'ha de posar "editar cita", es posa la pàgina i se suprimeix el títol. També podem citar el dia què hem llegit allò. 

Per a copiar el text d'algun lloc, es pot posar: "archivo", "pegar A" i "mantener sólo texto".

Per a establir la importància dels títols, es va a "inicio" i a la barra de dalt surt "normal", "título 1", "título 2", "título 3",etc. S'ha de seleccionar el que es vol en cada cas, i aleshores clicant sobre es posarà la mida que es vulgui. Si una paraula es vol posar com la resta es posa: "actualitzar normal para que coincida con la selección".


Per a fer l'índex es clica a "referèncias", "tabla de contenido", "tabla automática". Apareixarà l'índex fet.



També cal saber que clicant "Control" i a la vegada les fletxes el cursó es mou més de pressa. Si es clica la fletxa cap a dalt o cal abaix, puja o baixa de paràgraf el cursó, i si es clica la fletxa de l'esquerra o la dreta es desplaça cap als costats, no per lletres, sinó per paraules.

Espero que hagueu après més opcions interessants per a fer amb el Word. 

Moltes gràcies! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada